שלא תישארו מאחור: 4 רעיונות ריצוף לבית מודרני

24.5.2018 שתף

שלא תישארו מאחור: 4 רעיונות ריצוף לבית מודרני

אין ספק שבחירת הריצוף לבית היא משמעותית, שכן הוא מכסה את שטחו של הבית כולו. הרצפה היא המצע שעליו נחים כל פריטי הריהוט וגם המצע שעליו אנחנו מהלכים, וככזו עליה להיות גם יפה וגם נעימה, גם חזקה וגם מעוצבת. אז מהו הריצוף המתאים לבית מודרני? הנה כמה רעיונות.

  1. אריחים מצוירים

האריחים המצוירים הם ממש לא דבר חדש. נהפוך הוא, זהו טרנד ישן נושן שהופחו בו חיים חדשים, ולא בכדי. אריחים מצוירים בבית יכולים להיות מוטיב מפתיע ומיוחד בכל חדר. למשל, במטבח הם יכולים להגדיר אזור מסוים ובסלון הם יכולים לשבור את קצת את השגרה של הריצוף. לכן, למרות שמדובר באמנות עתיקת יומין, אנחנו סבורים שאריחים מצוירים הם אחת הדרכים הטובות ביותר לגיוון הטקסטורה והצבעוניות בחלל.

והחדשות הטובות ביותר? הם מגיעים בהרבה מאוד עיצובים, ממראה וינטג’ ועד צורות גאומטריות שמעניקות מראה סופר מודרני, וכל מה שביניהם.

  1. קרמיקה דמוית עץ

אין ספק שזאת אחת ממגמות העיצוב החמות ביותר של השנים האחרונות. קרמיקה דמוית העץ בולטת עם שני יתרונות מרכזיים: האחד, היא משרה אווירה חמה כפי שעושה כל רצפת פרקט, אבל, היתרון השני הוא שהיא עושה את זה בלי שתצטרכו לטרוח ולתחזק אותה לעיתים תכופות כל כך, מה שכן נדרש עם פרקט. כך, אתם נהנים משני העולמות או אולי אוכלים את העוגה ומשאירים אותה שלמה. מכל מקום, היא מגיעה במגוון רחב מאוד של צבעים וטקסטורות כך שנשאר לכם רק לבחור.

  1. בטון

ריצוף בטון מוחלק, בין אם צבעוני או אפור, מתאים במיוחד לאלה שאוהבים את המראה התעשייתי. אנשים רבים סבורים שרצפת בטון יוצרת אווירה ומראה קרים מדי, אבל כל עוד משלבים ריהוט חמים יותר, כמו פריטי עץ, ספות בצבעים חמים ואולי גם וילונות מבד עשיר, תוכלו להימנע מקרירות היתר. מעבר לכך, ריצוף מבטון מוחלק מעניק לבית מראה מאוד מודרני ואורבני.

  1. אבן טבעית

ריצוף באבן טבעית הוא מגמה חמה כבר לא מעט שנים, ולא נראה שהפופולריות שלו עומדת לפוג בקרוב. הסיבה לכך היא שיש מגוון רחב מאוד של צבעים ומרקמים וניתן להתאים את האבן לסגנון העיצובי הכללי של הבית. ואם בעיצוב מודרני עסקינן, אין ספק שהאבן המתאימה ביותר היא שיש – אבן שמעניקה למרחב כולו מראה לא רק מודרני אלא גם יוקרתי מאוד. עם זאת, ישנן אינספור אבנים טבעיות נוספות שמתאימות לעיצוב המודרני וביניהן אבן צפחה, אבן גרניט, אבן גיר, אבן בזלת ועוד אבנים רבות. בסופו של דבר, אלמנט נוסף שישפיע על המראה המודרני הוא סוג הגימור, כאשר ריצוף מבריק ישתלב היטב בעיצוב מודרני ויעניק לבית מראה מאוד מרשים ואלגנטי.