פסיפים חיפוי משטחים

פסיפס קרמיקה עשה זאת בעצמך

11.3.2018 שתף

פסיפס קרמיקה עשה זאת בעצמך

אומנות הפסיפס היא עתיקת יומין ותחילתה עוד בתקופה היוונית והרומית, כאשר שימשה לקישוט מקדשים וארמונות. כיום אנו משתמשים בטכניקה זו כדי לקשט את הבתים ולהפוך אותם ליפים יותר ולמקוריים יותר. יש הרבה שימושים לאריחי הפסיפס, והם יכולים לשמש לקישוט כל אחד מחדר הבית כמו גם לחידושם של רהיטים ישנים ובלויים.

יצירת פסיפס שמותאמת אישית לבית שלכם, היא זו שעושה את עיצוב הפנים לכל כך כיפית ומעניינת. אתם יכולים לבחור באריחי פסיפס לקיר מאחורי הכיור במטבח או בחדר האמבטיה, כמו גם לקישוט ולחידוש רהיטים ישנים. אחת הדרכים שבעזרתן תוכלו לקשט את הבית היא על ידי שימוש בפסיפס קרמיקה עשה זאת בעצמך. הנה כמה דוגמאות:

פסיפס איינשטיין

  1. אריחי פסיפס לקיר מאחורי הברז והכיור במטבח

מתקשים לבחור באריחים למטבח שלכם? מה דעתכם על פסיפס בגוונים מרהיבים? תוכלו לרכוש אריחי פסיפס מוכנים מראש. אריחים אלה קלים מאוד להדבקה על גבי משטח קיים ואפשר לעשות זאת גם בשיטת ״עשה זאת בעצמך״. כל שנדרש זה דבק מתאים. החילו את הדבק על גב אריח הפסיפס, ולחצו אותו למקומו. ודאו שהוא אכן מודבק היטב למקומו. המשיכו כך עד שתכסו את כל האזור. פרטים מדויקים לביצוע המשימה, תוכלו לקבל בכל חנות לממכר אריחי פסיפס.

  1. אמבטיה על רגליים מעוטרת בפסיפס

תוכלו להעניק מהפך לאמבטיית הרגליים (פריסטנד) שלכם, ולעטר אותה מבחוץ בעבודת פסיפס מרהיבה. קודם כל, בחרו באריחי פסיפס מזכוכית בגוונים שמועדפים עליכם. בשלב הבא, יש ללטש את הזיגוג המקורי שמצפה את האמבטיה ולהתחיל להדביק את אריחי הפסיפס על פני השטח החיצוני של האמבט. כעת, השטיחו את האריחים וזה הכל. זו אינה משימה כל כך קשה והתוצאה היא מרשימה.

  1. הפיכת כיסא עץ ישן למעמד מנורת הלילה

תוכלו להפוך כל רהיט ישן, כיסא או ארונית, למעמד למנורת הלילה ולהציבו לצד המיטה.

במקרה זה אתם לא רוכשים אריחי פסיפס מוכנים מראש, אלא מכינים את הפסיפס בעצמכם. לשם כך, בחרו בחתיכות זכוכית צבעונית והדביקו אותן זו לצד זו על משטח הכיסא או הארונית. תוכלו גם ליצור דפוס מעניין או פשוט לערבב את הצבעים והצורות באופן אקראי.

באופן דומה תוכלו ליצור מהפך לשולחן הישן והשרוט, שכבר הרבה זמן חשבתם להיפטר ממנו. שייפו היטב את רגלי השולחן והסירו כל שאריות של אבק או צבע. כעת צבעו את השולחן. בחרו באריחי זכוכית שיאפשרו לכם ליצור דפוס מעניין. החילו דבק על השולחן ואז שבצו את שברי הזכוכית למקומם. לאחר שהפסיפס עומד במקומו לשביעות רצונכם, השתמשו במטלית או ספוג ונקו היטב את משטח הפסיפס.

  1. מסגרת פסיפס למראה

תוכלו לחדש את מסגרת מסגרת המראה שלכם, די בקלות. הכינו מראש מראה ממוסגרת, צבע אקריליק לבן, צבע אקריליק זהוב, מברשת צבע, מסקינג טייפ ושברי מראות בכל צבע שאתם אוהבים. הדביקו את שולי המראה הפנימיים במסקינג טייפ, ואז החילו את צבע הבסיס הלבן. שכבת הצבע השנייה תהיה בגוון הזהוב. כעת, אפשר להתחיל להדביק על המסגרת את חתיכות שברי המראות.

פסיפס פורצלן שחור

פסיפס פורצלן שחור

פסיפס פורצלן כחול

פסיפס פורצלן כחול

פסיפס פורצלן לבן

פסיפס פורצלן לבן

פסיפס משושה לבן

פסיפס משושה לבן עם נקודה שחורה

פסיפס קרמיקה

פסיפס קרמיקה אליאס מט

פסיפס פורצלן הרינגבון

פסיפס פורצלן הרינגבון שחור מבריק

פסיפס סלבדור

פסיפס סלבדור

פסיפס רסיפה

פסיפס רסיפה

פסיפס קופה קובנה

פסיפס קופה קובנה

פסיפסים קופה קובנה

פסיפס קופה קובנה