פסיפים חיפוי משטחים

פסיפס לעיצוב הבית – סוגי פסיפס

26.9.2019 שתף

אמנות הפסיפס הידועה גם בשם מוזאיקה, הפכה בשנים האחרונות לאחד מאמצעי העיצוב המרשימים ביותר בסביבת המגורים. בכתבה שלפניכם תוכלו למצוא מידע מורחב על אמנות הפסיפס בכלל ועל הדרכים השונות לעיצוב הבית באמצעות פסיפס.

מוזאיקה: אמנות הפסיפס – מאז ועד היום

אמנות הפסיפס (מוזאיקה) משמשת את האנושות מאז המאה ה-6 לספירה לערך ועד היום. לאורך ההיסטוריה, אמנות הפסיפס שימשה לצרכי עיטור מבנים וזאת במסגרת יצירתן של צורות גיאומטריות שונות באמצעות אבני הפסיפס אשר יוצרו מחלוקי נחל ולאחר מכן מאבן מסותת. במרוצת השנים, יוצרו גם אבני פסיפס מזכוכית. במהלך המאה ה-19, במקביל למהפכה התעשייתית ברחבי העולם, הוקמו מפעלים ייעודיים בהם יוצרו אבני פסיפס , כאשר חלק מאותם מפעלים הפכו עם השנים למפעלים המייצרים אריחי קרמיקה. כיום, ייצור של אבני פסיפס מיושם באמצעות טכנולוגיות מתקדמות המאפשרות ייצור של אבני פסיפס מחומרי גלם שונים, כאשר ההיצע ההולך וגדל של אריחי הקרמיקה משולבי פסיפס, מאפשר לכל אחד ואחת מביניכם ליהנות מעולם שלם של אפשרויות לעיצוב סביבת המגורים באמצעות פסיפס.

סוגי פסיפס

סוגי פסיפס עיקריים

ענף הקרמיקה המודרני מאפשר לכם ליהנות מהיצע הולך וגדל של אפשרויות לעיצוב סביבת המגורים באריחי קרמיקה שונים המגיעים בעשרות דגמים, צורות, גוונים, טקסטורות ורמות חספוס שונות. בין יתר סוגי האריחים המוצעים לכם כיום בענף הקרמיקה, תוכלו למצוא עשרות דגמים של אריחי קרמיקה-פסיפס, שמצד אחד מאפשרים לכם ליהנות ממראה עתיק ואותנטי לעיצוב הבית ומצד שני משמשים אתכם כאריחי קרמיקה טרנדיים ואופנתיים.

בין יתר סוגי הפסיפס המשמשים כיום לעיצוב סביבת המגורים תוכלו למצוא: אריחי פסיפס דמוי אבן, אריחי פסיפס דמוי זכוכית, אריחי פסיפס המיוצרים מאבן טבעית, אבני פסיפס צפופות המיוצרות משברי זכוכית או אבנים.

עיצוב בפסיפס – כל האפשרויות

כאשר מדברים על עיצוב סביבת המגורים באמצעות פסיפס, מדברים בעיקר על שימוש באבני הפסיפס כאמצעי ליצירת עיטור גרפי כזה או אחר. עיצוב באמצעות פסיפס הינו מושג רחב הכולל בתוכו בין היתר:

  • עיצוב בפסיפס באמצעות אריחי פסיפס – עיצוב זה מיושם באמצעות אריחי קרמיקה המשלבים בחלקם אבני פסיפס מוחלקות. אריחים אלו מיועדים בין היתר לצרכי עיצוב פסיפס בסביבת המטבח, חדרי הרחצה ו/ או יצירת קיר פסיפס מרכזי בסלון הבית או באחד מקירות חדרי השינה.
  • תמונות פסיפס – דרך נוספת לעיצוב הבית באמצעות אבני הפסיפס היא במסגרת יצירתן של תמונות אייקוניות באמצעות אבני פסיפס. כיום, באמצעים טכנולוגיים ממוחשבים, תוכלו להפוך כל תמונה העומדת לרשותכם ליצירה אומנותית לבית המיוצרת מאבני פסיפס עליהן מודפסת התמונה.
  • שולחנות פסיפס – עיטור שולחנות באמצעות אבני פסיפס, הינה אופציית עיצוב נוספת היכולה להשתלב בסביבת המגורים המודרנית. כיום, תוכלו לרכוש שולחנות קפה או שולחנות סלון המעוטרים באבני פסיפס, או לחילופין, ליצור לעצמכם את העיטור הייחודי באמצעות אבני פסיפס.

אפשרויות עיצוב נוספות העומדות לרשותכם באמצעות אריחי קרמיקה פסיפס.

כל מה שצריך וחשוב לדעת על אריחי קרמיקה פסיפס

פסיפס קרמיקה הוא למעשה שם כללי להיצע הולך וגדל שלך חומרי גלם שונים המיוצרים לצרכי יצירות פסיפס מעוצבות בסביבת המגורים. קרמיקה פסיפס מיועד לאילו מביניכם המעוניינים ליצור באמצעות אבני פסיפס בגדלים שונים את היצירה העיצובית הבאה בסביבת המגורים ולאילו מביניכם המעוניינים לעשות שימוש באריחי פסיפס המשלבים בתוכם אלמנטים גרפיים שונים היכולים להשתלב כאריחי חיפוי בחדרי הרחצה, סלון הבית, סביבת המטבח וכדומה. כאשר מדברים על אריחי קרמיקה פסיפס מדברים למעשה על אריחי קרמיקה המגיעים בצבעים וגדלים שונים של החל מ-2/2 ס”מ ועד 20/20 ס”מ ואף יותר. אריחים אלו מיועדים גם לצרכי עיטור וקישוט של פריטי ריהוט שונים כגון: אגרטלים, שולחנות, מראות, מסגרת של תמונות וכדומה וגם לצרכי חיפוי קירות המייצר אלמנט גרפי כזה או אחר. אריחי קרמיקה פסיפס מתאפיינים בעמידות גבוהה והם מגיעים בשלל צבעים וגדלים המאפשרים לכם חופש עיצוב בנוגע לכל יצירת פסיפס כזו או אחרת אותה אתם מעוניינים לשלב בסביבת המגורים.

בחירת פסיפס

עיצוב באמצעות אריחי פסיפס מקרמיקה

אריחי פסיפס המיוצרים מקרמיקה הפכו בשנים האחרונות לאחד מסוגי האריחים הפופולאריים ביותר לעיצוב סביבת המגורים, כאשר הפסיפס משמש כמעין תבנית גרפית המורכבת מפיסות של אבנים בגדלים שונים, צורות שונות וצבעים משתנים. השימוש באריחים אלו מאפשר לכם ליהנות מהיצע מרשים ומגוון של אפשרויות עיצוביות, וזאת בהתאם לגודל וצורת האריחים ואף לגוון האריחים ושילוב הצבעים המיוחד בהם במידת הצורך.

שלל הדגמים של אריחי פסיפס מקרמיקה, מאשפר לכל אחד ואחת מביניכם למצוא את הסגנון העיטורי המועדף עליו ביותר ולשלב אותו בקירות המטבח, הסלון, חדרי השינה או חדר הרחצה בסביבת המגורים. בנוסף, אריחי הפסיפס מקרמיקה, יכולים לשמש אתכם ליצירתם של פסי קישוט דקורטיביים.

לסיכום, השימוש באריחי הפסיפס חוזר ובגדול לסביבת המגורים המודרנית בשנים האחרונות, ועל כך יעיד ההיצע ההולך וגדל של אריחי הפסיפס מקרמיקה וסוגי הפסיפס השונים המותאמים למגוון רחב של אפשרויות עיצוב ודקורציה באמצעות אבני פסיפס.

פסיפס פורצלן שחור

פסיפס פורצלן שחור

פסיפס פורצלן כחול

פסיפס פורצלן כחול

פסיפס פורצלן לבן

פסיפס פורצלן לבן

פסיפס משושה לבן

פסיפס משושה לבן עם נקודה שחורה

פסיפס קרמיקה

פסיפס קרמיקה אליאס מט

פסיפס פורצלן הרינגבון

פסיפס פורצלן הרינגבון שחור מבריק

פסיפס בריכה נובלה פורטה

פסיפס בריכה נובלה פורטה

פסיפס בריכה אוגוסטה מבריק

פסיפס בריכה אוגוסטה מבריק

פסיפס סלבדור

פסיפס סלבדור

פסיפס רסיפה

פסיפס רסיפה

פסיפס קופה קובנה

פסיפס קופה קובנה

פסיפסים קופה קובנה

פסיפס קופה קובנה