חיפוי קירות מטבח

25.5.2011 שתף

חיפוי קירות מטבח ועיצוב מטבח בפסיפס – למה זה חשוב?

המטבח משמש מקום מפגש לבני המשפחה, המטבח הוא האזור המרכזי בכל בית או דירה בה אנו גרים, מקום לאירוח, ועוד במטבח מושקעים משאבים עיצובים רבים ובמשך השנים הרבות של מגורים בבית, זוכה המטבח ליחס מועדף על פני שאר החדרים – כולם נמצאים בו במשך היום, האורחים רואים אותו תמיד, ולכן חשוב שהוא יהיה מעוצב כראוי ולכן גם מחופה כראוי. שטח החיפוי שעל קיר המטבח הינו השטח הנראה ביותר לעין ולכן יש להקדיש לו תשומת לב.

ניתן להציע מגוון אריחים בסגנונות שונים: כפרי, מודרני, צבעוני מאוד או שקט, “אנגלי”, קלאסי או נועז.

מגוון המידות בו מופיעים האריחים הינו עצום: אריחים קטנים, או גדולים, מלבניים או מרובעים, משושים או מתומנים, בכל מידה ובכל צורה, בכל גוון ובכל טקסטורה.

יתרונות אבן טבעית

חיפוי קירות למטבח עשוי אבן טבעית הוא דרך נהדרת להעניק למטבח שלכם אופי מיוחד. זהו טרנד שהופך פופולארי יותר ויותר לאחרונה. השימוש באבן טבעית יכול להתאים לסגנונות שונים של מטבחים מעוצבים. תוכלו להשתמש באבן הטבעית כדי לחקות מראה של מטבח עתיק. ומצד שני, תוכלו להשתמש באבן טבעית במטבח גדול ומודרני בדירת לופט. אם יש לכם מטבח כפרי ואתם רוצים להעניק לו יותר חמימות ואופי מיוחד, אז חיפוי קירות מטבח מאבן טבעית הוא דרך נהדרת לעשות זאת. לא תוכלו להשיג את אותו האפקט עם אף חומר אחר.

עוד יתרון של חיפוי קירות למטבח מאבן טבעית הוא קלות ההתקנה.

פסיפסים לעיצוב מטבח

פסיפסים נעשו פופולאריים יותר בשנים האחרונות כי טווח המחירים נעשה רחב יותר וניתן להתאמה לסוג אוכלוסיה רחבה יותר מבחינה כלכלית, “מילסטון” החברה המובילה בתחום מציעה מעל 500 סוגי פסיפס במלאי. כגון: פסיפסים מאם הפנינה, פסיפסים מכובסים, פסיפסים מבריקים, פסיפסי זכוכית ועוד.

פסיפס פורצלן שחור

פסיפס פורצלן שחור

פסיפס פורצלן כחול

פסיפס פורצלן כחול

פסיפס פורצלן לבן

פסיפס פורצלן לבן

פסיפס משושה לבן

פסיפס משושה לבן עם נקודה שחורה

פסיפס קרמיקה

פסיפס קרמיקה אליאס מט

פסיפס פורצלן הרינגבון

פסיפס פורצלן הרינגבון שחור מבריק

פסיפס בריכה נובלה פורטה

פסיפס בריכה נובלה פורטה

פסיפס בריכה אוגוסטה מבריק

פסיפס בריכה אוגוסטה מבריק

פסיפס סלבדור

פסיפס סלבדור

פסיפס רסיפה

פסיפס רסיפה

פסיפס קופה קובנה

פסיפס קופה קובנה

פסיפסים קופה קובנה

פסיפס קופה קובנה