בריקים

אבני פירוק (אבן עתיקה)

25.5.2009 שתף

אבני פירוקים, או אבנים עתיקות, הן, היום, הסגנון העיצובי החם ביותר – ולא במקרה.
מי שרוצה שביתו יראה כמו טירה עתיקה או מנזר ימי-ביניימי אירופאים, יכול לרצף או לחפות את ביתו באמצעות אבנים עתיקות מאירופה, ולהינות ממראה אותנטי לחלוטין – והרי לא רק המראה אותנטי, אלא גם התחושה, שכן אלה אבנים עתיקות שאכן שימשו בעבר מבנים בני כמה מאות שנים באירופה.

אבל גם מי שרוצה להשתלב בנוף המקומי, ורוצה לעשות שימוש בחומרים ובעיצוב שהיו נהוגים באיזור שלנו במשך אלפי שנים – יכול, באמצעות אבנים עתיקות מירושלים, חברון או צפת, למשל, לגרום לביתו להתמזג,
באופן טבעי, בטקסטורה החולית הצהבהבה האופיינית לנו.

אבני פירוקים משוות לבית המודרני את המראה הממוחזר שנחשב היום לכל כך יפה, דווקא בגלל החיספוס והפראות שלו. תוכלו להשתמש באבני פירוקים לחיפוי קירות פנימיים או חיצוניים או שילובם לצד טיח צבעוני, ולריצוף הבית או הגינה. מגע הרגל היחפה על אבנים עתיקות הוא נעים במיוחד, בגלל טבעיות האבן ודווקא בגלל החספוס שלה. לגוון המיושן, שאינו אחיד, של אבני פירוקים, יש אפקט מרגיע על הנפש, ויש כאלה שיגידו לכם שבדברים עתיקים בכלל יש משהו מנחם, נוסך שלווה.

אבן עתיק בעיצוב הבית

ככל שמאריכים חייהן של אבנים עתיקות נוספים להם גוונים וכתמים, שרק משביחים אותן, כמו יין ישן וטוב. אבני הפירוקים של חברת מילסטון עוברות עיבוד במסגרתו הן מנוקות ומותאמות, ,לדרישות הלקוח, וזאת מבלי לפגוע ביופיין הטבעי.
כך, ועל אף שהאבנים שימשו משך מאות שנים בתים או מבנים אחרים, הן כעת, מבחינת איפיוניהן כחומר בניה, זהות לאבנים חדשות, אך נראות, מבחינה ויזואלית, ממש כפי שנראו שעה שנלקחו מן המבנה המקורי.

מילסטון יודעת לייצר אבנים עתיקות בגוונים ובטקסטורות – בין אם בגוונים החמים, האדמדמים-סגלגלים, של אבנים עתיקות אירופיות, או בגוונים הבהירים יותר, שטופי השמש, של הנוף המקומי.

חברת מילסטון מתמחה בשילוב טכנולוגיה מתקדמת ועבודה ידנית, תוך עשיית שימוש, בין היתר, בחומרים עתיקים ומקומיים, ועיצוב אומנותי מלא דמיון והשראה.