פסיפס לאמבטיה – להוסיף אופי לחדר

1.6.2015 שתף

מהו פסיפס?

פסיפסים ידועים כבר שנים רבות כאחד המרכיבים העיקריים של האומנות הדקורטיבית. כסוג של יצירת אומנות, הפסיפסים זוכים להערכה רבה.

פסיפסים עשויים מחתיכות קטנות, בדרך כלל ריבועיות, של זכוכית, אבן, צדפים, קרמיקה וכל חומר אחר, שמונחות זו בצד זו באופן שיוצר דפוס או תמונה.

אומנות הפסיפס, שהחלה עוד לפני התקופה הרומית, הייתה בשימוש ברחבי העולם לכיסוי של כל דבר כמעט: קירות, תקרות ורצפות. טכניקה דקורטיבית עתיקת יומין זו נמצאת עדיין בשימוש נרחב גם היום, והיא פופולרית בעיקר בריצוף חדרי אמבטיה.

מבחר של סגנונות

כשמדובר בעיצובים ובצורות – השמיים הם באמת הגבול ואומן אמיתי יכול ליצור כל תמונה באמצעות חלקי הפסיפס הקטנטנים. פסיפסים לריצוף חדר אמבטיה מגיעים בכל הסגנונות, החל מהסגנון המסורתי ועד לפופ ארט.

אפשר להתקין “שטיח” פסיפס במרכז הרצפה, ומסביבו לרצף עם אריחים גדולים ופשוטים יותר. דפוסי פסיפס מורכבים יותר, כמו אליפסות או שבלולים, מסובכים יותר להתקנה ולכן גם מחירם גבוה יותר. עם זאת, אין פסיפס שמכריז על אלגנטיות מסורתית יותר כמו ריצוף חדר האמבטיה בפסיפס מסורתי שעשוי מאבנים בצבעים שונים.

אם אתם רוצים יותר מתבנית בסיסית ופשוטה, תוכלו ליצור פסיפס אומנותי על פני הרצפה, ולעצב תמונה כמו תמונת המונה ליזה או כמו יצירה של הצייר אנדי וורהול. עיצובים אלה אמנם יקרים הרבה יותר אבל אין ספק שהם יהפכו את הבית ליוקרתי ולייחודי.

פסיפס בחדר האמבטיה

כפי שידוע לכול, חדר האמבטיה הוא אחד החדרים שחשופים ללחות ולרטיבות וזקוקים לשימור ולתחזוקה קבועה בבית. כיוון שחדר האמבטיה הוא המקום שבו אנו שומרים על ניקיון הגוף שלנו, גם האמבטיה חייבת להיות יפה ונקייה ככל האפשר.

הרעיון הטוב ביותר הוא להשתמש בפסיפסים לריצוף האמבטיה. אחד היתרונות העיקריים הוא שחדר האמבטיה יהפוך מיידית לאלגנטי ולמיוחד יותר.

אם החדר מעוצב בסגנון מודרני, תוכלו לבחור באריחי פסיפס טבעיים, תוכלו לבחור בפסיפס מאט או נוצץ ומבריק, ובגווני האבן הטבעית כמו לבן, שחור, חום, בז’, ירוק, אפור וכחול כהה. אם חדר האמבטיה קטן, עדיף לבחור בצבעים בהירים יותר.

היום זמינים להתקנה אריחי פסיפס מוכנים מראש במגוון צבעים ודוגמאות, שיכולים להפוך את עבודת ריצוף חדר האמבטיה לקלה מאוד.

פסיפס קל לנקות

אריחי פסיפס בחדר האמבטיה קלים מאוד לניקוי ולניגוב ומקלים על אחזקת חדר האמבטיה במצב נקי ורענן.

אם אתם עומדים לשפץ את חדר האמבטיה ומעוניינים מאוד להחליף את הריצוף והחיפוי, אבל לא רוצים להוציא כסף רב – תוכלו גם להדביק את הפסיפסים על גבי האריחים הישנים.

אריחי פסיפס יכולים לפעמים להיות זולים יותר מאשר חיפוי עם שיש וגרניט ויחד עם זאת הם מעניקים אפקט עשיר ויוקרתי, תלוי בדפוסים, בדוגמאות ובצבעים שתבחרו.

פסיפס פורצלן שחור

פסיפס פורצלן שחור

פסיפס פורצלן כחול

פסיפס פורצלן כחול

פסיפס פורצלן לבן

פסיפס פורצלן לבן

פסיפס משושה לבן

פסיפס משושה לבן עם נקודה שחורה

פסיפס קרמיקה

פסיפס קרמיקה אליאס מט

פסיפס פורצלן הרינגבון

פסיפס פורצלן הרינגבון שחור מבריק

פסיפס בריכה נובלה פורטה

פסיפס בריכה נובלה פורטה

פסיפס בריכה אוגוסטה מבריק

פסיפס בריכה אוגוסטה מבריק

פסיפס סלבדור

פסיפס סלבדור

פסיפס רסיפה

פסיפס רסיפה

פסיפס קופה קובנה

פסיפס קופה קובנה

פסיפסים קופה קובנה

פסיפס קופה קובנה