פסיפס זכוכית – אריחים מעולים ויעילים

27.10.2016 שתף

פסיפס זכוכית – אריחים מעולים ויעילים למטבח

אזור המטבח הוא החדר החיוני ביותר בבית ולו רק בגלל העובדה שכאן מתאספים כל דיירי הבית לארוחה משותפת. לכן, לא פלא שרוב השיחות והדיונים הביתיים החשובים, נערכים סביב השולחן במטבח או בפינת האוכל. כתוצאה מכך אנחנו צריכים להעניק את הטיפול הטוב ביותר דווקא לאזור המטבח. זאת ועוד, בדרך כלל בעלי הבית די חרדים לגבי מראה המטבח שלהם והם לחלוטין לא יהיו סבלניים לעובדה שהמטבח שלהם נראה מחריד והוא אינו מוערך על ידי המבקרים שמגיעים להתארח בבית.
כתוצאה מכך, לא מעט בעלי בתים מעדיפים לחדש ולשפץ את אזור המטבח ובכך להבטיח שהאורחים שיגיעו לביתם יהיו מלאי מחמאות והערכה.
בטרנדים הנוכחיים בתחום עיצוב הפנים אנשים מעדיפים להשתמש באריחים שעשויים מפסיפסי זכוכית במטבח שלהם. מה גורם לכך שסוג זה של פסיפסים הפך לכל כך נפוץ בקרב בעלי הבתים או הדירות שמשפצים את המטבח?

ממה נובעת הפופולריות הרבה של פסיפסי הזכוכית?

ההסבר הכי משכנע נעוץ בכמות ובמגוון הרחב של עיצובים וצבעים שמציע פסיפס זכוכית. בדרך כלל כאשר מתחילים לתכנן את שיפוץ המטבח מתחילים לסקור כל מיני דוגמאות חדשות וצבעים חדשים שיוכלו לשרת את עיצוב המטבח המחודש.
למרות שחלק מהאנשים מעדיפים לבחור למטבח את אותם גוונים שגרתיים אטומים, יש אחרים שרוצים להתנסות במראה חדש לפינת הבישול שלהם. מסיבה זו, הם כנראה מתלהבים מאוד מאריחי הזכוכית שמוצעים בגוונים ובעיצובים שקופים. אריחי פסיפס מזכוכית זמינים בהרבה יותר מאשר רק אלף גוונים ומודלים ייחודיים והם מושכים את הצרכנים שרוצים להעשיר את עיצוב הפנים של המטבח שלהם.
בעולם שלנו, נשים עובדות מוצאות את עצמן עם אינסוף מטלות ומשימות שמונחות על כתפיהן במשך היום, גם בעבודה וגם בבית. לכן, כמעט ואין להן כוח וזמן כדי לנקות כראוי את המטבח מדי יום. גם לרווקים שחיים לבד אין חשק או זמן לנקות ולתחזק את הכיריים, התנור והשיש במטבח שלהם.
אריחי פסיפס מקלים מאוד על שמירת הניקיון. מסיבה זו לא מעט אנשים מעדיפים להשתמש באריחי הזכוכית יותר מאשר באריחי הקרמיקה הנפוצים.
כשמדובר על פסיפס זכוכית, אפשר לנגב את הכתמים הקשים מהאריח בלי שום בעיות, ואין כתם שההשפעה שלו תישאר לאורך זמן. כתוצאה מכך, אזור המטבח שלכם יהיה בדרך כלל נקי ומסודר, גם כאשר לא תתאמצו במיוחד כדי לשמור על ניקיונו.

מטבח וחדר אמבטיה – דורשים אריחים עמידים בפני מים

המטבח וחדר האמבטיה הם שני המקומות היחידים בבית שבהם חייבים להסתמך על אריחים עמידים בפני מים. לאריחי הזכוכית יש תכונות עמידות במים, ולכן אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שאזור המטבח, או המקלחת, יישאר יבש ונקי כל הזמן. צריך רק לנגב את הטיפות שנקוו על האריחים, וזהו. לא צריך להקדיש לזה יותר מדי זמן, ואריחי פסיפס מזכוכית הם ההוכחה לכך שמים יכולים להתייבש בתוך שניות.
גם הסיכון להחליק על המרצפות החלקלקות יורד כשמשתמשים בפסיפסים מזכוכית. כאשר פסיפסים אלה עמידים למים לא קיימת הסתברות להחלקה. לחלק מאריחי פסיפס הזכוכית יש תכונה נגד החלקה שלא מאפשרת להחליק גם כשיש מים על הרצפה.
אריחי המטבח צריכים להיות קשיחים ועמידים יותר בשל כל המכשירים הרבים שנמצאים בקרבתם. רוב אריחי הפסיפס מזכוכית עמידים בפני שריטות ולא יוכלו להיפגע גם אם בטעות תפגעו בהם. לכן, עם פסיפס זכוכית המטבח ייראה תמיד כאילו זה עתה שופץ.

פסיפס פורצלן שחור

פסיפס פורצלן שחור

פסיפס פורצלן כחול

פסיפס פורצלן כחול

פסיפס פורצלן לבן

פסיפס פורצלן לבן

פסיפס משושה לבן

פסיפס משושה לבן עם נקודה שחורה

פסיפס קרמיקה

פסיפס קרמיקה אליאס מט

פסיפס פורצלן הרינגבון

פסיפס פורצלן הרינגבון שחור מבריק

פסיפס בריכה נובלה פורטה

פסיפס בריכה נובלה פורטה

פסיפס בריכה אוגוסטה מבריק

פסיפס בריכה אוגוסטה מבריק

פסיפס סלבדור

פסיפס סלבדור

פסיפס רסיפה

פסיפס רסיפה

פסיפס קופה קובנה

פסיפס קופה קובנה

פסיפסים קופה קובנה

פסיפס קופה קובנה