פסיפס – אבנים קטנות עיצוב גדול

25.5.2012 שתף

עיצוב בית הוא תהליך המלווה בהתרגשות גדולה. במיוחד ומדובר בבית בו אתם מתכוונים לגור. היום, כמעט כל משפחה מצטיידת באדריכל או מעצב פנים כדי לתת TOUCH (מגע) מעודכן ומקצועי להיכל בו אתם הולכים לגור.

לאחר שקבעתם לכם את מבנה הבית, מיקום המטבח, חדר המגורים, חדרי השינה וחדרי השירותים והאמבט, מגיע הזמן לבחירת המרצפות וחיפויי הקירות. מעצבים רבים ואדריכלים מובילים את לקוחותיהם ל-MAIN STREAM, למקומות היותר ידועים לבחירת הריצוף וחיפוי הקירות. אדריכלים ומעצבים יודעי דבר לוקחים את לקוחותיהם למרכזי ריצוף וחיפויי קירות מיוחדים וייחודיים בעלי שם בינלאומי שלהם יש גם נקודה בישראל. מרכזים שכאלה הם מה שעושים את הבית או הדירה מיוחדת וייחודית וכאפקט נלווה מרכז שכזה יכול להקפיץ את מחיר הבית כלפי מעלה גם יחסית לבתים נוספים שבסביבה.

כל ריצוף או חיפוי קיר שונה מדומים לו באיכות החומר כך שתוכלו למצוא אבנים או מרצפות דומות למראה רק שהזול מתכלה עם הזמן והיקר יותר משתבח איתו.
אחד האלמנטים שמקפיצים ברמה הויזואלית את הריצוף או חיפוי הקיר הם פסי קישוט או פסיפסים שמבליטים את הרצפה או הקיר. התוספת הקטנה למראה העשויה מפרטים קטנים הופכים את הקיר מחד גוני ושטוח לסוג של תמונה שאליה בעל הבית ובמיוחד כל אורח מתעכב להשתאות.

פס קישוט או פסיפס טוב נמדד ראשית בעשייה שלו. פסיפס טוב נעשה בעבודת יד ולכל אריח ניתנת תשומת לב והכבוד הראוי לו וההבדל נראה לעין.

פסי הקישוט ואבני הפסיפס הם אלמנטים שהחלו דווקא במטבחים, חדרי האמבט והשירותים ,אך בתקופה האחרונה אנו עדים ליציאת הפסיפסים גם לחיפויי הקירות בחדרי האירוח. מה שפעם היה טפט וצבע היום הפך לקיר מחופה בבריקים, אבנים מלוטשות (בבתים מודרניים) או באבנים מפירוק למראה בראשיתי.

אם אתם בתהליך הבנייה , הגיעו עם המעצב או האדריכל שלכם או אפילו חפשו והגיעו בעצמכם למילסטון החברה המובילה בישראל בקו יצור האבן

פסיפס פורצלן שחור

פסיפס פורצלן שחור

פסיפס פורצלן כחול

פסיפס פורצלן כחול

פסיפס פורצלן לבן

פסיפס פורצלן לבן

פסיפס משושה לבן

פסיפס משושה לבן עם נקודה שחורה

פסיפס קרמיקה

פסיפס קרמיקה אליאס מט

פסיפס פורצלן הרינגבון

פסיפס פורצלן הרינגבון שחור מבריק

פסיפס בריכה נובלה פורטה

פסיפס בריכה נובלה פורטה

פסיפס בריכה אוגוסטה מבריק

פסיפס בריכה אוגוסטה מבריק

פסיפס סלבדור

פסיפס סלבדור

פסיפס רסיפה

פסיפס רסיפה

פסיפס קופה קובנה

פסיפס קופה קובנה

פסיפסים קופה קובנה

פסיפס קופה קובנה