פנלים לפרקט – ליצירת גימור מושלם

22.2.2016 שתף

פנלים לרצפה – מה הם מוסיפים?
כמו שהקרניז מציע גימור מושלם במקום שבו הקירות פוגשים את התקרה, כך הפנלים משמשים כחיפוי גלוי לעין שעובר לאורך הקירות בנקודות שבהן הרצפה פוגשת את הקיר. הפנלים בולטים קצת החוצה לעומת קו חזית הקירות ויוצרים אפקט תלת ממדי משהו.
הפנל הוא בדרך כלל חומר מלבני ושטוח שמשמש גם כאלמנט פונקציונלי שמגן על החלק התחתון של הקירות מפני מי שטיפת הרצפה, למשל, וגם כאלמנט דקורטיבי שמעניק לחדר מראה אחיד וגימור שלם בין הרצפה לקירות.

הפנלים עשויים מחומרים שונים, החל מאבן דרך קרמיקה וכלה בעץ, והם מוצעים במגוון של צבעים, צורות ומרקמים. הפנלים יכולים להוסיף הדגש לחדר, וליצור תחושה של שלמות ומעבר מעניין בין הריצוף לקיר.

כמו פנל שמותאם לאריחי אבן כך גם פנל שמותאם לרצפת הפרקט יכול להוסיף לחדר אווירה מיוחדת. למשל, פנלים לפרקט – שהגוון שלהם בצבע בז’ בדומה לאבן טבעית בשילוב עם גוון העץ של הפרקט, יעניקו לחלל מראה מאיר פנים ואווירה חמימה ונעימה.

רצפת פרקט לתחושת יוקרה
עיצוב דירה מודרנית מתמקד לא מעט גם בגימור של הרצפות. הרצפה מושכת תשומת לב מידית למראה, למרקם ולחומר הריצוף שלה. מבחינה זו, רצפת פרקט היא הימור בטוח. הפרקט נראה מאוד מרשים, הוא מעניק לחדר סגנון מעודכן ומתוחכם, וקובע את האווירה של העיצוב הכללי של החדר.

וריאציות שונות של תבניות ועיצובים בלעדיים לפרקט, יכולים להדגיש את הטעם המעודן של בעלי הבית ולהוסיף תחושה בולטת של יוקרה ותחכום.

כמובן, שכמו ריצוף האבן, היתרון העיקרי של הפרקט הוא הטבעיות שלו. אפשר היום לבחור סוגים שונים ורבים של פרקטים (כמו אלון, במבוק או אגוז), וליהנות מריצוף איכותי שישרתם אתכם במשך זמן רב באמינות רבה.
אנשים רבים חושבים שריצוף פרקט מתאים אך ורק לסגנון של עיצוב קלאסי, אבל לא מעט מעצבים גורסים אחרת. האמת היא שאיש מקצוע טוב ומיומן יוכל לעזור לכם לבחור בפרקט בסגנון מודרני, ואפילו בפרקט שיכול ליצור אווירת הייטק, למשל בחדר העבודה שלכם. רצפת פרקט יפה תחמיא ותעצים את הגימור הכללי של החלל המעוצב כולו.

השלמת התמונה בעזרת פנלים
כאן נכנסים לתמונה הפנלים בכלל, ופנלים לפרקט בפרט. ריצוף פרקט יהיה פשוט מושלם אם רק תוסיפו לו פנלים שיחברו בין רצפת הפרקט לקיר וייצרו מראה אחיד וגימור שלם.

באופן כללי, פנלים משרתים פונקציות רבות – החל ממקום שבו ניתן להסתיר גופים אלקטרוניים כמו רמקולים, וכלה בלוח שילוט בתערוכות במוזיאונים ובגלריות. אבל, כאלמנט עיצובי, הם דרך מצוינת לשבור את שטח הקיר החלק וליצור חיבור מושלם בין הרצפה לקירות. התקנת פאנלים בחדר יוצרת גימור איכותי ומשרה אווירה מיוחדת.