עיצוב קיר בסלון – טיפים וטריקים | מילסטון

16.8.2016 שתף

עיצוב קיר בסלון – טיפים וטריקים

קירות הסלון, בלא מעט בתים, נוטים להיות משעממים. ברוב המקרים הסלון חשוף ונראה לא יותר מאשר תיבה מאוכלסת באנשים. אבל זה לא חייב להיות כך. אתם יכולים ליצור משהו ייחודי ויפה עם מעט מאוד עבודה שנדרשת כדי להעביר את קירות החדר לרמה אחרת לגמרי.
אחת הטעויות הגדולות שאנשים עושים הוא להסתמך לחלוטין על החזון של אחרים, במקום ליצור משהו ייחודי שיוכלו לעשות בעצמם.
שאלו את עצמכם שאלה פשוטה: האם עיצוב הסלון עובד? אם התשובה שלכם לשאלה זו לא מוצאת חן בעיניכם, סימן שאתם צריכים לשנות את המצב הנוכחית של קירות הסלון שלכם, וליצור משהו אמין ונעים יותר.

כמובן שאתם חופשיים לבחור בקישוט הקירות לפי ראות עיניכם, אבל תוכלו גם להיעזר בכמה מהרעיונות שלהלן, אם הם לטעמכם:
א. לפני שאתם מתחילים להוציא לפועל עיצוב קיר בסלון, צריך קודם כל לנקות את הקירות ניקיון יסודי. ניקוי האבק הוא חיוני. הניקוי יסייע לכם להשיג מראה מלוטש וגמור כאשר תתחילו לעצב את קירות הסלון שלכם. אל תחששו ממשימת תחזוקת הקירות. זה לא כל כך קשה לנקות אותם כפי שאתם חושבים. זה ייקח קצת עבודה, אבל עם גישה נכונה, כל מה שנדרש כדי לגרום לעיצוב להתרחש – נמצא כבר בהישג ידיכם.

ב. אחת האפשרויות לעיצוב מעניין של קירות הסלון הוא לבחור ולדבוק בנושא מסוים (לדוגמה, חיפוי בטפט בדוגמה שמתאימה לעיצוב תעשייתי-מודרנית או חיפוי עץ, או דמוי עץ, ליצירת אווירה כפרית וכדומה). הנושא יעזור לכם לעצב את קירות הסלון בהשראתו. בדרך כלל מומלץ להדגיש קיר אחד בלבד במוטיב שמייצג את הנושא, מתוך התפיסה שעיצוב נקי ופשוט הוא הימור בטוח. כדאי לבחור בעיצוב קיר שיגרום לפריטים האחרים בחדר להיראות היטב בטווח הארוך. כל עוד אתם שומרים על גבולות האסתטיקה ולא מיישמים דברים לא פרקטיים, אין סכנה שתפספסו.

ג. יהיה עליכם לבחור גם בערכת הצבעים שתתאים לקירות הסלון שלכם. אל תשכחו שלצבעים תהיה השפעה עמוקה על נפשם של בני המשפחה שמתגוררים בבית, ועשו כמיטב יכולתכם כדי לוודא שחלק מהגוונים יהיו צבעים שנחשבים למסבירי פנים.

ד. אם אתם רוצים ליצור אווירה מיוחדת בסלון, אחת האפשרויות היפות היא לכסות קיר אחד בחיפוי דמוי בריקים או אבן. מדובר בחיפוי שנראה ממש כמו האבן הטבעית אבל ללא הכובד והקושי שכרוכים בהתקנה של קיר אבנים או בריקים טבעיים.

ה. צילומים וציורים הם אלמנטים נהדרים לקישוט קירות החדר. התמונות יכולות להפוך לחלק אדיר מהמאמצים שאתם משקיעים כדי להשיג עיצוב אידיאלי בחדר. שימו לב, אם תשתמשו ביותר מדי ציורים או תצלומים אתם עלולים ליצור תחושה של קלאוסטרופביה. לכן, חשוב לוודא שאתם משתמשים ביצירות אומנות אלה במשורה.

תוכלו להשתמש באחד מרעיונות אלה על קירות הסלון שלכם, אבל קחו בחשבון שיש דברים שזורמים תוך כדי העבודה. מראה הרמוני ייצור תחושה נעימה בסלון, אבל גם יבטיח שלא תתברברו עם דברים שחורגים מההרמוניה הטבעית, צבע נועז או אלמנט אחר שפשוט לא מסתדר עם שאר הקישוטים בחדר.