לחיות עם חיות, אבל בסטייל

13.8.2018 שתף

תמונה ראשית: מיטה לכלבים דגם Covo של MiaCara©

בעידן המודרני, כמו בעידן המודרני, כבר אין תחום בחיינו שאיננו מעוצב בטוב טעם וכל מי שמגדל חיית מחמד מבין עד כמה זה חשוב שהריהוט של בעל החיים יתאים לעיצוב הכללי של הבית. כדי לעשות את זה נכון, חשוב לזכור שבבתים רבים החללים הם משותפים לבני האדם ולבעלי החיים, ולעצב סביבת מחיה שתתאים גם לאלה וגם לאלה. מכיוון שכך, זה לא מפתיע שנישת העיצוב לחיות מחמד הולכת ומתפתחת ושהחדשנות בתחום מרקיעה בשנים האחרונות לגבהים חדשים.

חומרים איכותיים, עיצובים חכמים וריהוט מסוגנן היטב הם המכנה המשותף בעיצוב לחיות מחמד, והרמוניה היא שם המשחק. קבלו הצצה לכמה מהמותגים והעיצובים המוצלחים בתחום.

Mia Cara – עושים את זה ממש טוב

באיטלקית, משמעות שמו של המותג הגרמני MiaCara היא ‘יקירי’ או ‘יקירתי’. סבסטיאן צוויג (Sebastian Zweig) מייסד החברה, החליט לשאוב מהידע שלו בחומרים איכותיים ומהרקע שלו בענף הרהיטים ולעצב אביזרים וריהוט איכותיים לחתולים ולכלבים. ואין ספק שהוא עושה את זה טוב.

מתקן טיפוס לחתולים
מתקן טיפוס לחתולים דגם Albergo של MiaCara©  

מתקן טיפוס עם משטח גירוד לחתולים
מתקן טיפוס עם משטחי גירוד לחתולים דגם Torre של MiaCara©

מיטה לכלבים
מיטה לכלבים דגם Covo של MiaCara©

ספה לכלבים
ספה לכלבים דגם Luna של MiaCara©

מיטה לכלב
מיטה לכלבים דגם Letto של MiaCara©

מתקן אוכל ומים לכלבים
מתקן לאוכל ומים דגם Desco של MiaCara©

Studio MUN – מבוסס מחקר

המעצב סאונגג’י מון (Seungji Mun) הדרום קוריאני ערך מחקר מעמיק לפני שעיצב את ספת הכלבים, ספת החתולים והמיטה המודולרית שלו לחיות מחמד, ולמד היטב את ההרגלים והצרכים של ההולכים על ארבע. כל העיצובים של מון עשויים מחומרים ידידותיים לסביבה ומזרן המיטה עטוף בבד דוחה נוזלים.

A post shared by Eu te Decoro (@eutedecoro) on

משתלב היטב – Barketek

למה שניתן לחיות המחמד פריטים שלא ניתן לעצמנו? Barketek, חברת עיצוב מתאילנד, מתרחקת ממוצרים ומאביזרים לחיות מחמד שמזכירים סרטים מצוירים גם במבנה וגם בצבעוניות שלהם, ומייצרת ריהוט שעשוי מחומרים בני קיימא ומשתלב היטב בחללים מודרניים.

A post shared by Barkëtek (@barketek_studio) on

A post shared by Barkëtek (@barketek_studio) on

A post shared by Barkëtek (@barketek_studio) on

A post shared by Barkëtek (@barketek_studio) on

A post shared by Barkëtek (@barketek_studio) on

Superfine – יוקרה פונקציונלית

המותג האיטלקי היוקרתי משלב מקוריות עם פונקציונליות, כאשר כל פריט מיוצר על ידי טובי האומנים. הסגנון החדשני והשיקי מתמזג היטב בין רהיטי הבית עד כדי כך שלעיתים קשה לקבוע אילו רהיטים נועדו לבני האדם ואילו לחיות המחמד.