חיפוי זכוכית למטבח

2.4.2020 שתף

מה זה חיפוי זכוכית למטבח? מהם היתרונות הנלווים לחיפויי זכוכית בסביבת המטבח?
איזה סוגי חיפויים קיימים וכיצד לבחור את חיפוי הזכוכית למטבח הביתי? על כך ועוד בכתבה שלפניכם.

חיפוי זכוכית למטבח הוא למעשה חיפוי יוקרתי לקירות המטבח המיושם באמצעות לוחות
זכוכית מחוסמות אותן ניתן להתאים לאופיו של כל מטבח ביתי.

חיפוי זה, מאפשר לכם ליהנות ממגוון רחב של יתרונות הבאים לידי ביטוי גם
בהיבט העיצובי של סביבת המטבח וגם בהיבט התחזוקתי של המטבח.

חיפוי זכוכית למטבח

היתרונות

חיפוי זכוכית לקירות המטבח, הנחשב לאחד מסוגי החיפוי היוקרתיים (וגם היקרים) לסביבת המטבח הביתי, הפך בשנים האחרונות לאחד מסוגי החיפוי האהובים ביותר על הקהל הישראלי וזאת לנוכח מספר יתרונות מובהקים הנלווים לפעולת חיפוי קירות מטבח בזכוכית וביניהם:

  1. חיפוי זכוכית משדרג את סביבת המטבח ומעניק מימד נוסף של עיצוב.
  2. חיפויי הזכוכית יכולים להיות מותאמים לכל סוגי המטבחים הקיימים ובכל צבע, בין אם מדובר במטבח לבן ובין אם מדובר במטבח בסגנון כפרי או מודרני כאחד.
  3. חיפוי זכוכית מגיע בשלל צבעים והדפסים אותם ניתן להתאים לגוון המטבח והשיש כאחד.
  4. חיפויי קירות מטבח באמצעות זכוכית נחשב לסוג של חיפוי אופטימאלי מכיוון שהוא קל לניקוי ולתחזוקה וניתן להסיר ממנו כתמי לכלוך באמצעות מטלית לחה או מגבוני ניקוי.
  5. על גבי הזכוכית לא נותרים אדי שמן ומכיוון שמדובר בלוח חלק ללא חריצים לא מופיעים על גביו כתמי לכלוך.

סוגי חיפויי זכוכית למטבח

חיפוי זכוכית למטבח מיוצר באמצעות לוחות זכוכית מסוגים שונים, כאשר ישנם שני סוגי זכוכית עיקריים
בהם נעשה שימוש למטרות החיפוי, האחד הינו חיפוי בזכוכית שקופה הכוללת בתוכה עופרת והשנייה זכוכית שקופה לחלוטין ונטולת עופרת הידועה גם בשם זכוכית אקסטרה קליר.

בשני המקרים מדובר בזכוכית מחוסמת. לוחות זכוכית אלו מגיעות גם בצבע אחיד וחלק לבחירתכם וגם כלוחות זכוכית בהדפסה.

חיפוי זכוכית בהדפסה מאפשר לכם לבחור כל תמונה או אלמנט גרפי כזה או אחר אותו ניתן להדפיס על גבי הזכוכית, כאשר התמונה מצויה ברקע הזכוכית והיא עמידה לשינויי טמפרטורה ולחות, דבר המבטיח לכם שאיכות התמונה לא תשתנה ולא תפגע עם הזמן.

הבחירה בין סוג הזכוכית חייב להיעשות בהתאם לקו העיצובי של המטבח וסוג המבטח המותקן בביתכם.

כך או אחרת, תוכלו לבחור לוחות זכוכית המותאמים לכל מטבח, לרבות, חיפוי זכוכית למטבח כפרי בו
העץ המלא משמש מרכיב עיקרי, חיפוי זכוכית למטבח לבן, חיפוי זכוכית למטבח מודרני ועוד.

חיפוי זכוכית למטבח

חיפוי זכוכית למטבחים – עלויות

העלות של חיפוי זכוכית למטבח נקבעת בין היתר בהתאם לסוג הזכוכית בה בחרתם, כאשר זכוכית מודפסת
המיועדת לצרכי חיפוי נחשבת ליקרה יותר מלוח זכוכית בצבע אחיד וחלק.

את העלות הכוללת לחיפוי קירות בזכוכית בסביבת המטבח, נהוג לתמחר לפי שתי שיטות תמחור שונות, האחת לפי מטר רץ במסגרתה מודדים את רוחב הקיר המיועד לחיפוי, והשנייה לפי מטר מרובע במסגרתה מודדים את רוחב וגובה הקיר.

המחיר הממוצע של חיפוי זכוכית למטבח באמצעות לוחות זכוכית בצבע אחיד וחלק לבחירתכם נע בין 700 ל-900 ₪ למטר רץ ובין 1,000 ל-1,300 ₪ למ”ר (מטב רבוע).

המחיר הממוצע לחיפוי קירות באמצעות זכוכית מודפסת נע בין 1,000 ל-1,300 ₪ למטר רץ ובין 1,300 ל-1,800 ₪ למטר רבוע.

חשוב לציין שהמחירים הנ”ל כוללים גם את חיתוך הזכוכית בהתאם למידות הנדרשות, גם את ההדפסה ו/או צבע הזכוכית וגם את התקנת הלוחות בבית הלקוח.

חיפויים למטבח – כיצד לבחור?

הבחירה בלוחות זכוכית לצרכי חיפוי קירות במטבח, חייבת להיעשות בהתאם למספר פרמטרים מקדימים
הכוללים בין היתר את הסגנון העיצובי של המטבח, גוון משטח העבודה והצבע הדומיננטי השולט בסביבת המטבח.

פרמטרים אלו יסייעו לכם לבחור את הגוון הנכון של לוחות הזכוכית ואת סוג הזכוכית.

כאשר אותם בוחרים חיפוי זכוכית למטבח, חשוב לבדוק שלוחות הזכוכית עברו תהליך של חיסום וליטוש ושהם מגיעים בעובי של 6 מ”מ לפחות. במידה ובחרתם באופציה המודפסת, חשוב לבדוק שרזולוציית התמונה ו/או האלמנט הגרפי המופיע על גבי לוח הזכוכית, הינה גבוהה ואיכותית והדבר הכרחי בעיקר במידה ואתם מעוניינים להדפיס על גבי הזכוכית תמונה מקורית העומדת לרשותכם.

במקרים בהם אתם מעדיפים לוחות זכוכית בצבע אחיד וחלק, מומלץ לבחור בזכוכית נטולת עופרת (זכוכית אקסטרה קליר) בה הגוון הירקרק המופיע בזכוכית השקופה אינו קיים.

חשוב לציין שההיצע ההולך וגדל של לוחות זכוכית לצרכי חיפוי קירות מטבחים, מאפשר לכם להתאים בצורה האידיאלית ביותר בין סוג וגוון הזכוכית לבין העיצוב הכללי של סביבת המטבח.

פעולת החיפוי בזכוכית מיועדת גם לאילו מביניכם המעוניינים לשבור את הצבעוניות הבהירה המאפיינת מטבחים לבנים וגם לאילו מביניכם המעוניינים לאזן את הצבעים הדומיננטיים של המטבח המודרני, כאשר בחירת הגוון הנכון של לוח הזכוכית יאפשר גם לכם ליצור סביבת מטבח מעוצבת יותר.

חיפוי זכוכית  – השילוב הנכון בין יופי לניקיון!

חיפוי קירות מטבח בלוחות זכוכית, הפך בשנים האחרונות לאחד מפתרונות החיפוי המועדפים ביותר על יותר ויותר ישראלים מכיוון שהוא מאפשר להם ליהנות מהשילוב הנכון בין יופי לניקיון בסביבת המטבח.

חיפוי זכוכית למטבח משדרג כל חלל ומדגיש את הסגנון העיצובי של המטבח עצמו, וזאת בנוסף לעבודה שלוחות הזכוכית ניתנים לניקוי ותחזוקה קלה ונוחה בהשוואה לחומרי חיפוי אחרים.

בנוסף, חשוב לציין שחיפוי זכוכית במטבח, מעניק מימד של יופי ויוקרה לסביבת המטבח, כאשר ההיצע הגדול והמרשים של צבעי לוחות הזכוכית, מאפשר לכל אחד ואחת מביניכם לבחור את הגוון הנכון שישדרג עבורכם את סביבת המטבח. לצפייה בקטלוג דוגמאות של חיפוי זכוכית למטבח לחצו כאן