הצלחה בינלאומית לחברת Milstone בתערוכת Coverings

25.5.2009 שתף

מידי שנה, חברת Milstone מציגה בתערוכת Coverings את קולקציות הפסיפסים החדשות שלה. מוצרי הפסיפס, הריצוף והחיפוי של Milstone הפכו זה
מכבר לשם דבר בארץ ובעולם, ומפורסמים באיכות חומרי הגלם, הליכי היצור המתקדמים המשלבים טכנולוגיה חדשנית עם
מלאכת יד מסורתית, כמו גם בעיצוב ודמיון פורצי גבולות. בעלי חברת Milstone, דודו ניב, האחראי על תחום הניהול והשיווק ואמיר מילשטיין,
המעצב הראשי של החברה והאחראי על הייצור והחידוש, התמודדו השנה כמו כולם עם צילו של המשבר הכלכלי העולמי שטרם
איבד את אחיזתו על השווקים הבינלאומיים, אך גם עם התערערות תדמיתה של מדינת ישראל. בחן ובכישרון, ותוך הפגנת יכולתה
המדהימה של חברת Milstone להתעלות מעל כל מכשול וקושי, המיסו השניים את מיצרי הקרחונים התרבותיים וחשפו בפני מבקרי התערוכה את קולקציות הפסיפס החדשות.

תערוכת Coverings הינה אחת מתערוכות הריצוף והחיפוי הבינלאומיות החשובות ביותר. התערוכה נערכת מזה 5 שנים באורלנדו שבפלורידה, ארצות הברית.
מידי שנה, במשך 4 ימים במהלך חודש אפריל, מוצגים הטרנדים החזקים ביותר בעולם הריצוף והחיפוי, בהשתתפות החברות המובילות בתחום ומעצבים בינלאומיים.


השנה הציגה חברת Milstone חומרי גלם מגוונים הפליא ביצירות הפסיפס שלה, שכללו חלוקי נחל בעיבוד מינימאלי, זכוכית ממוחזרת ושברי
זכוכית בעלי ברק גבוה וקשת צבעים עשירה, אבן טבעית בעלת עמידות גבוהה, צדפת אם הפנינה הבוהקת בגדלים ושיבוצים שונים ואבני בזלת מרשימות.

לצד הפסיפסים הייחודיים של החברה הוצגו שטיחי האבן והשיש המרשימים של החברה, המשלבים דוגמאות עתיקות
יומין עם טכנולוגיית WaterJet המתקדמת, כמו גם היצירות המרהיבות של החברה בריצוף וחיפוי באבן ירושלמית ושלל אבנים טבעיות מלאות מסתורין וקסם.

יואב רון, מנהל הייצוא של חברת Milstone יצר קשרי מסחר חדשים עם שלל המפיצים הבינלאומיים שהתרשמו עמוקות ממוצרי החברה.
החברה סיכמה את תערוכת Coverings 2010 עם מספר חוזי ייצוא חדשים לארצות הברית ולאנגליה, תוך גריפת מחמאות רבות מהמפיצים שביקרו
בתערוכה, וכמו תמיד, אנו משאירים בידיו היצירתיות של עולם העיצוב את תפקיד גישור הפערים הבינלאומיים. ניפגש בתערוכת Coverings 2011!