אריחי קרמיקה לשירותים ולאמבטיה – יעשו לכם רק טוב!

22.2.2016 שתף

יש כמה יתרונות לשימוש באריחי קרמיקה איכותיים בחדר האמבטיה ובשירותים: הם חזקים, עמידים, קלים מאוד לניקוי ומאפשרים ליצור עיצוב אינדיבידואלי בחדרי אמבטיה ובשירותים.

אריחים קרמיים – המונח “אריח קרמי” משמש לעתים קרובות כשם גנרי לכול סוגי האריחים. אבל, אריחי הקרמיקה האמתיים עשויים מערבוב של חומר, מים ומינרלים אחרים. תערובת זו עוברת תהליך של חימום שיוצר בסופו של דבר מוצר נוקשה וחזק.

 

פני השטח של הקרמיקה מטופלים בעזרת זיגוג שהופך את אריחי הקרמיקה לעמידים מאוד בפני מים. אבל לא רק זאת, זיגוג איכותי שמותקן כראוי מבטיח:

  • שהאריחים יחזיקו מעמד לאורך זמן רב.
  • שהאריחים יהיו עמידים נגד שריטות.
  • שהאריחים יהיו בעלי כושר התנגדות לחדירת לחות לאריחים.

 

יתרונות ההתקנה והעמידות בפני מים – כיוון שאריחי קרמיקה לשירותים ולאמבטיה עמידים מאוד בפני מים, הם אידיאליים לחיפוי קירות וריצוף של חללים רטובים ולחים שכאלה. אריחי הקרמיקה לא רק מציעים חומר עמיד וקל מאוד לניקוי, הם גם לא סופגים ריחות, וכשמנקים אותם הם לא יוצרים סביבה אלרגנית או מצע שמתאים להתפתחות חיידקים. בנוסף, גימור איכותי של אריחי קרמיקה לא פולט אדים רעילים, לא נשרף ולא נחרך במקרה של שריפה.

 

בהשוואה להתקנת אריחי פורצלן – שדורשים כלים מיוחדים, מיומנות וניסיון בכול מה שקשור לחיתוך האריחים – אריחי הקרמיקה קלים יותר להתקנה, ולכן, הם אפשרות הרבה יותר טובה, קלה ונוחה לרוב חובבי ה”עשו זאת בעצמכם”.

 

חוזק, עמידות ועיצוב – אריחי קרמיקה הם בחירה מעולה לשירותים ולחדרי אמבטיה בגלל החוזק והעמידות שלהם. קירות ורצפות בחללים אלה חשופים לרטיבות ולחומרי ניקוי באופן יומיומי.

 

עיצוב או מראה של כמעט אינסוף אפשרויות, שזמינים היום בשוק, מאפשר לכם לעצב את השירותים וחדר האמבטיה בכול סגנון וצבע שאתם רוצים. זאת ועוד, עם מגוון של גימורים טובים, אריחי הקרמיקה יכולים אפילו להיראות בקלות כמו אבן טבעית, בריקים או כל חומר עיצוב פופולרי אחר, שהוא אולי יקר יותר מאריחי הקרמיקה.

 

מבחינת העיצוב, קחו בחשבון ששימוש בגודל אריח אחיד בחלל חדר האמבטיה או השירותים, יכול לגרום לחדר קטן להיראות הרבה יותר גדול ממידותיו האמתיות. יחד עם זאת, אם תשלבו אריחים קטנים יותר בין האריחים הגדולים, תקבלו הדגש עיצובי מעניין. גם שילוב של שני סוגי קרמיקה (גוון שונה או מרקם שונה) למשל, לרצפה ולקיר – יכול ליצור אווירה עיצובית מעניינת וייחודית.

 

ניקוי ותחזוקה – קל מאוד לנקות רצפות וקירות מחופים באריחי קרמיקה. לכלוך, שאריות של סבון, בוץ מבחוץ – פשוט לא נדבקים לאריחים ושטיפה פשוטה מסירה את כל הלכלוך בקלות רבה. גם שימוש באקונומיקה לניקוי מושב השירותים, הכיורים או האמבטיה, לא יגרום נזק לאריחים, אלא ישאיר אותם במראה נקי ורענן.