איך להגדיל חדר שינה קטן

22.10.2015 שתף

איך להגדיל חדר שינה קטן
אם אתם רוצים להפוך את חדר השינה שלכם לגדול יותר, הנה כמה רעיונות פשוטים שיעזרו לכם לבצע זאת. טיפים ורעיונות אלה יעזרו לכם ליצור חדר שינה שנראה גדול יותר מכפי שהוא באמת, בקלות ובמהירות.
בגלל העלויות הגבוהות, רובנו מסתפקים בבית קטן יותר ממה שהיינו רוצים לקנות. אמנם, לא תמיד יש לנו ברירה באשר לגודל הבית שנרכוש, אבל אין ספק שהברירה בידינו אם אנחנו רוצים לעצב את חדרי הבית כך שייראו גדולים יותר מכפי שהם באמת. יש כמה טריקים לגרום לכך שכול חדר בבית ייראה גדול יותר. והאמת היא, שלא צריך להשקיע מאמץ רב כדי לגרום לבית שלכם להיראות גדול יותר.

בחירת צבעים לחדר השינה
ערכת הצבעים שבה תבחרו לחדר השינה שלכם היא חשובה. לא משנה עד כמה עיצוב הפנים של חדר השינה הוא יפה וטוב, אם תבחרו בצבעים הלא נכונים, יהיה לכם חדר שינה שנראה קטן יותר מכפי שהוא באמת.

שלושה דברים צריך לזכור לפני צביעת חדר השינה. קודם כול להשתמש בגוונים טבעיים או בגווני פסטל. דבר שני, תמיד לצבוע את התקרה בגוון בהיר יותר מהקירות. גוון כהה יעניק לחדר השינה אפקט של תקרה שסוגרת על החדר. דבר שלישי, צבע הקירות צריך להיות בהיר יותר משאר הדברים בחדר השינה. צבעים כהים נותנים תחושה של קלסטרופוביה וגורמים לחדר להיראות קטן יותר. ותמיד אפשר לשלב באחד הקירות פסיפסים כדי להוסיף אווירה נעימה וצבעונית לחדר.

חדר שינה

איזו מיטה לבחור לחדר השינה
בחדר קטן, המיטה צריכה להיות נמוכה. מיטה גבוהה מצמצמת, מן הסתם, את המרחק בין התקרה למיטה וגורמת לחדר להיראות קטן יותר. כשחדר השינה הוא קטן, כשאתם בוחרים במיטה ובראש למיטה, אל תקנו בשום אופן מיטה גם שרפרף למרגלות המיטה.
כיוון שהמיטה תופסת את רוב השטח בחדר קטן, כדאי לסדר אותה בכול בוקר ולא להשאיר אותה מבולגנת. חוץ מזה תמיד עדיף לבחור בסדינים בהירים ובגוון בהיר יותר מהקירות. בנוסף, אל תניחו על המיטה יותר מחמש כריות.

היכן להניח את הטלוויזיה בחדר השינה
אם עדיין יש לכם מכשיר ישן ומסורבל אז מומלץ לא לשים בחדר השינה טלוויזיה. בעצם, עומדות בפניכן שתי אפשרויות: לקנות טלוויזיה LCD חדשה או לתלות ציור נחמד במקום הטלוויזיה הישנה.
אם יש לכם טלוויזיה LCD עדיף לתלות אותה על הקיר כדי להגדיל את שטח הרצפה. לעולם אל תשימו את הטלוויזיה במקום שבו המכשיר יפחית את שטח הרצפה.

היכן לתלות את המראה
מראות יכולות לשמש ככלי עוצמתי להגדלת מראה החדר מכפי שהוא באמת. אבל כמובן שאי אפשר להוסיף יותר מדי מראות כי זה יגרום לעומס. אתם יכולים למקם שתי מראות גדולות שיכפילו את המראה של גודל החדר. מקמו מראה אחת קרוב לחלון כדי שישקף את אור השמש לחדר. את המראה השנייה הניחו ממש מול למיטה, או בפינה, כך שהחדר ייראה כפול בגודלו. זה יהיה נהדר אם תעמידו מראה באורך מלא בפינה ומראה קטנה נוספת ליד החלון.

ארון ומגירות בחדר השינה
אם יש לכם הרבה ארוניות עם מגירות מסביב לקירות, או אם הארון תופס הרבה משטח הרצפה, החליפו אותם בחדר ארונות או בארון עם דלתות הזזה. אלה ייתנו לכם שטח רצפה נרחב יותר ויגדילו את מראה החדר.
ארון ומגירות בחדר השינה