אבני חיפוי לקירות – שילוב עיצוב עם פרקטיקה

27.11.2014 שתף

אבני חיפוי לקירות – שילוב עיצוב עם פרקטיקה

האסתטיקה היא רק אחד המאפיינים שנלקחים בחשבון כשמבקשים להתאים חיפוי לקירות הבית. הגורמים האחרים, שגם הם בעלי חשיבות עליונה, הם רמת העמידות והאיטום שיבטיחו כי מי הגשמים שניגרים על הצד החיצוני של הבית לא יחדרו לתוך המבנה, שהמים יוכלו להתנקז ושהקיר יישאר יבש במידת האפשר.

חיפוי הקירות והגג קובע את מידת אטימות המבנה בפני תנאי מזג האוויר. כדי לחפות כראוי את הקירות החיצוניים, חשוב לבחור בחומרי חיפוי שרלוונטיים לעיצוב הבניין ולמיקומו. חשוב לתכנן נכון את החיפוי ואת מפרט החומרים ולהקפיד על ביצוע ההתקנה בהתאם לתכנון.

היום, קיים היצע עצום של חיפויי קירות אבל כשבוחרים חיפוי צריך, כאמור, לחשוב לא רק על המראה של אותם חומרים או אבני חיפוי אלא לקחת בחשבון גם את:

  • תנאי מזג האוויר והתנאים הסביבתיים כמו מבנים סמוכים ומזהמים סמוכים.
  • מורכבות הבניין.
  • עמידות.
  • זמינות של אנשי מקצוע מתאימים.
  • התאמה למערכות חיפוי אחרות על המבנה.
  • נגישות לצרכי תחזוקה.

מדוע לבחור בחיפוי אבן

האם אתם מחפשים חומר חיפוי שיחזיק מעמד שנים רבות ושייצור קיר יפהפה? אם כן, תמצאו שקשה למצוא חומר שיעלה ברמתו על אבני חיפוי. חיפוי אבן הוא בחירה מושלמת עבור קירות הבית החיצוניים והפנימיים כאחד.

אבן חיפוי היא נצחית ואלגנטית ואף פעם לא יוצאת מהאופנה. אתם יכולים לבחור את סוג האבן מתוך מגוון רחב של אבנים טבעיות כגון גרניט, אבן חול, אבן גיר, שיש ועוד. לכל אחת מהן יש מראה ייחודי משלה ולמרות העלות, אבני חיפוי מאוד פופולריות כיוון שהן מעניקות למבנה מראה מתוחכם שפשוט לא ניתן לחקות על ידי כל חומר בנייה או חיפוי אחר. יופיו יוצא הדופן של חיפוי האבן מסייע גם להגדיל באופן משמעותי את ערך המכירה של הבית, בין אם השתמשתם באבן לחיפוי חיצוני או פנימי.

סיבה נוספת בגינה תרצו לשקול שימוש בחיפוי אבן היא העמידות של חיפוי זה. ברגע שתתקינו חיפוי אבן, החיפוי יחזיק מעמד שנים רבות עם מעט מאוד תחזוקה. למעשה, חיפוי האבן הוא מסוג החומרים הנדירים שרק משתפרים עם הזמן. יתרון נוסף, חיפוי האבן עמיד גם בפני אש.

חיפוי אבן מבודד מעולה

בתקופה שלנו חשבונות החשמל עולים כסף רב ובאופן טבעי אנשים מחפשים לחסוך קצת בהוצאות האנרגיה. כדי להבטיח שהבית שלכם מבודד היטב, מומלץ להשתמש בחיפוי מבודד שיפחית את הוצאות החימום והקירור באופן משמעותי. חיפוי אבן הוא מבודד תרמי ואקוסטי טבעי מעולה, ובכך הוא תורם רבות גם לחסימת רעשים חיצוניים ולשמירה על השקט בתוך הבית וגם לבידוד מפני מזג אוויר חם או קר.

חיפוי אבן – תחזוקה מועטה

אנשים רבים עסוקים מדי מכדי להקדיש זמן לתחזוקת הבית, והם גם לא רוצים להעסיק מדי פעם אנשי מקצוע שיעשו זאת עבורם. חיפוי אבן מצריך תחזוקה נמוכה מאוד מהרגע שהותקן, כך שבעצם אפשר לשכוח מהצורך לתחזק את חיפוי הקירות. כל שצריך לעשות זה לנקות מדי פעם או לאטום אחת לכמה שנים על מנת לשמור שהחיפוי יישאר במצב האופטימאלי שלו.