ריצוף דמוי אבן

10.12.2017 שתף

ריצוף דמוי אבן – כל התכונות הטבעיות והיפהפיות של האבן הטבעית

 

תארו לעצמכם את המראה של רצפת אבן טבעית, את צורות הפסיפס שובות הלב, את הנקימים העדינים והשילוב המדהים של גוונים אורגניים וסדקים כמו בסלע הטבעי. עכשיו תוכלו לרצף את הבית שלכם במראה היפהפה של האבן הטבעית, כמו צפחה, טרוורטין או קוורץ, שנלכדה באריחים דמויי אבן יוקרתיים.

 

כל התכונות המדהימות של האבן האותנטית נוצרים מחדש באופן נאמן ביותר באמצעות טכנולוגיות מודרניות מתקדמות שמציעות לכם ריצוף דמוי אבן שמבטיח כי כל אריח ברצפה יציג חזות ייחודית כאילו באמת מדובר ברצפת אבן טבעית, ללא דפוסים או מרקמים שחוזרים על עצמם.

 

טיפול קל לאנשים עסוקים

כשתפסעו יחפים על מרצפות אלה תגלו להפתעתכם שהרצפה אמנם נראית כמו רצפת אבן קרירה אבל תרגישו חמימות נוחה מתחת לכפות הרגליים. חוץ מזה, הניקוי, הטיפול והתחזוקה, לעולם לא יהיו מטלה קשה. קל מאוד לשמור על רצפה נקייה ללא רבב לאורך שנים רבות.

 

יתרונות הריצוף דמוי האבן

  1. מראה של אבן טבעית – אריחים אלה מעתיקים את העיצוב שמאפיין את האבן הטבעית. ריצוף זה זמין במגוון צבעים עשירים ומרקמים ייחודיים שמחקים את איכות האבן ואריחי הקרמיקה המשובחים, כך שהם מבטיחים את היופי והאופי שמאפיינים רצפת אבן ייחודית אמתית.
  2. מבחר עיצובים – תוכלו למצוא את האריח שמבטא את הטעם המיוחד שלכם במגוון רחב של ריצופים דמויי אבן. אתם מוזמנים לבדוק בעצמכם באתר או בחנויות את שלל צבעי האדמה האותנטיים, ואת הבליטות והחריצים שמאפיינים את הרצפה שנראית טבעית לחלוטין.
  3. עמידות – הייצור המרובד של אריחים דמויי אבן הופך את הרצפה לעמידה להפליא. הכול מתחיל בשכבה עליונה קשה ושקופה שמגינה על הריצוף מפני כתמים, שחיקה ודהייה. שכבת הליבה עבה ומסוגלת לספוג בקלות את לחץ תנועת כובד הרגליים וליצור מחסום חזק שישמור על הריצוף מפני שחיקה.
  4. התקנה קלה – ריצוף זה הוא אחד הקלים ביותר להתקנה, וגם לא יוצר בלגן. זה כל כך קל עד שאפשר לרצף את החדר גם בשיטת DIY ולחסוך את ההוצאה של שכירת איש מקצוע.
  5. רצפה קלה לטיפול – אריחים דמוי אבן נראים נהדר ודורשים תחזוקה מעטה מאוד. רק לטאטא, לאסוף את הלכלוך, ולפעמים להעביר מטלית רטובה. וזהו, הרצפה נקיה ושמורה.
  6. מחיר ידידותי – אריחים דמויי אבן מציעים גימור יוקרתי ומושלם במחיר זול יותר מהאבן הטבעית. לא רק שהרצפה יפה יותר אלא שהיא כרוכה בעלויות התקנה נמוכות יותר.

לסיכום, אריחים דמויי אבן מכוסים בשכבת מגן שמלבד יופייה היא גם עמידה מאוד בפני שריטות וכתמים. המשמעות היא שהרצפה עמידה בפני ילדים, חיות מחמד, פסיעות כבדות ואפילו טיפות שנשפכות בטעות מכוס הקפה שלכם או מהשוקו והמיץ של הילדים. הטיפות לא יפגעו במשטח היפה של ריצוף אריחי האבן שלכם.

 

פאטרן אנדורה

פאטרן אנדורה

פאטרן ביבליקל

פאטרן ביבליקל

טרומל דארמה

טרומל דארמה

פאטרן מצפה צהוב

פאטרן מצפה צהוב

פאטרן אימפריאל ברונז

פאטרן אימפריאל ברונז

מגו אדמה פאטרן

מגו אדמה פאטרן

מגו אפור פאטרן

מגו אפור פאטרן

מגו לבן פאטרן

מגו לבן פאטרן

טרומל סאני

טרומל סאני

פאטרן סיטרה

פאטרן סיטרה