בטון מוחלק לגינה

11.3.2018 שתף

בטון מוחלק לגינה

 

בטון הוא חומר יוצא דופן. אין חומר דומה לו מכמה בחינות: רב-גוניות, חוזק, עמידות ומחיר סביר. אין גם חומר בנייה כמותו שמאפשר לתמרן אותו בקלות וליצור ממנו שלל צורות וגדלים. עציץ מעוטר או סכר אסואן, שניהם עשויים מבטון. למרות שזהו טווח המוצרים הרחב שניתן לייצר כמעט מכל סוג של חומר, בכל זאת הבטון הוא החומר הנפוץ ביותר בעולם, עד שנראה שאנחנו מתייחסים אליו כאל מובן מאליו.

בגלל השכיחות הנפוצה של הבטון, קשה לנו לחשוב עליו כעל חומר יפהפה. יחד עם זאת, מבנים רבים קיבלו את יופיים הרב רק בזכות העובדה שנעשה בהם שימוש איכותי, חכם ורב דמיון בבטון. כך גם יכולה להיות הגינה שלכם.

יתרונות הבטון המוחלק בגינה

בהשוואה לפטיו עשוי מעץ או מאבני ריצוף, משטח הבטון הוא חומר מנצח באופן מובהק. הבטון המוחלק מוצע במגוון רחב של סגנונות ועיצובים, במחירים סבירים יחסית לצורכי התחזוקה הנמוכים ותוחלת החיים הארוכה. פטיו מבטון מוחלק מציע יתרונות מרובים, וביניהם האפשרות לעיצוב מתוחכם, כגון תבנית מובלטת, חריטה או משטח מעוטר. מגוון אפשרויות העיצוב מקל על יצירת שטח דק ייחודי לחלוטין בגינה שלכם, לפי טעמכם האישי והתקציב העומד לרשותכם.

 

  1. תבנית וצבע

הבטון מאפשר לכם ליצור משטח בהתאמה אישית בקלות רבה. תוכלו לבחור במשטח שהגוון שלו יתאים לעיצוב הגינה, לברכה, לבטון קיים או לכל דבר אחר. בדרך זו תוכלו ליצור פטיו חדש שייראה כאילו הוא חלק אינטגרלי מעיצוב הגינה שלכם מאז ומתמיד. בנוסף, על הבטון תוכלו להטביע תבניות וקישוטים שונים, כשלרשותכם עומדים אינסוף אפשרויות עיצוב.

  1. ביצועים מעולים ואריכות ימים

פטיו מבטון מוחלק ואיכותי, ישרת אתכם היטב במשך שנים רבות. הוא לא ישקע בצורה לא אחידה, כמו סוגי בטון אחרים, ויוכל לעמוד בפני תנועה כבדה, רהיטי גינה, או התרוצצויות של ילדים וחיות מחמד.

  1. התקנה מהירה

בין אם אתם רוכשים לוחות בטון מוכנים מראש, או מכינים את הבטון בשטח, התקנת בטון היא המהירה ביותר, יחסית לחומרים אחרים, וגם דורשת פחות כוח אדם לעבודה. המשמעות היא שמהר מאוד תוכלו ליהנות מהגינה היפה שלכם, ולא תאלצו לסבול מגינה שהפכה לאתר בנייה במשך ימים רבים.

  1. תחזוקה נמוכה

אם אתם לא רוצים לכלות את זמנכם בתחזוקת הפטיו בגינה, השתמשו בבטון מוחלק לגינה שלכם. משטח הבטון נראה אמנם מרהיב, אבל דורש תחזוקה נמוכה במיוחד כי הוא אטום היטב, עמיד בפני סדקים ושברים ושומר על צבעו המקורי. כל שעליכם לעשות זה לטאטא את המשטח או לשטוף אותו בצינור מים, כדי לנקות את הפטיו מפסלות ולכלוך.

כפי שניתן לראות, להקטנת פטיו מבטון מוחלק בגינה יש יתרונות רבים. הוא גם הרבה פחות יקר מאפשרויות רבות אחרות שמשמשות לבניית משטחי פטיו, מעצם העובדה שהבטון עצמו זול יותר מחומרים אחרים.