אריחים למקלחת וינטג

26.9.2017 שתף

אריחים למקלחת וינטג’ ו-6 סגנונות נוספים

המקלחת שלכם היא לא רק פינה שצריכה לתפקד היטב היא גם אלמנט דקורטיבי מרשים בחדר האמבטיה ויכולה להיות לה השפעה גדולה על ערכו הכולל של הבית שלכם. אם המקלחת נראית קצת מיושנת ובלויה, זה יכול להיות הזמן לשקול שיפוץ וחידוש.

וכשמדובר בשינוי מראה חדר האמבטיה, לאריחי המקלחת יש תפקיד עיצובי חשוב. חשוב שיהיו עמידים בפני מים ולחות וכמובן קלים לניקוי. כאשר הם נבחרים כראוי, אריחי המקלחת מסוגלים לשמור על מראה יפהפה לנצח. הנה 5 רעיונות לאריחי מקלחת שיכולים לרענן את מראה חדר האמבטיה שלכם, כולל אריחים למקלחת וינטג’.

תקצוב אריחי המקלחת

כל פרויקט של שיפוץ מצריך תקצוב ראוי לפני שבכלל רוכשים משהו. קחו בחשבון ששיפוץ חדר האמבטיה אינו זול וחיפוי המקלחת באריחים הוא שדרוג שצריך להתאים לתקציב שלכם.

6 סגנונות אריחים

  1. אריחי וינטג’: יש היום שפע של אפשרויות של אריחי קרמיקה בעלי מראה וינטג’ נצחי. מומלץ לבחור בגימור מבריק שהוא בעל כושר התנגדות גבוה יותר לטחב ויכול להעניק לחלל מראה מיוחד ונהדר.
  2. אריחים דמויי עץ: אחת המגמות החדשות בחדרי אמבטיה ומקלחות היא הבחירה באריחים דמויי עץ. אריחים אלה עשויים בדרך כלל מקרמיקה או פורצלן, הם מעניקים לחלל מראה כפרי ומסוגלים לשדרג מאוד את חדר האמבטיה שלכם.
  3. חלוקי נחל: סגנון אריחים זה באמת יחזיר אתכם לטבע עם חלוקי נחל וחצץ במקלחת שלכם. זו בחירה פופולרית עבור בעלי בתים שרוצים להוסיף למקלחת אלמנט ייחודי. את החיפוי או הריצוף הזה אפשר להשיג בשתי דרכים – כחתיכות בודדות או כאריחי פסיפס. קחו בחשבון שחלוקי אבן אלה יכולים ללכוד בקלות סבון ולחות וגם קווי הדיס עלולים להתלכלך בקלות.
  4. פסיפס זכוכית: שימוש בפסיפסי זכוכית מבטיחים מראה מושלם למקלחת ולחדר האמבטיה. עם פסיפסים אלה תוכלו להתאים אישית את מראה המקלחת שלכם, אריחים אלה קלים לניקוי ועמידים בפני כתמים. עם זאת, ההתקנה מצריכה קצת סבלנות כדי להתקין את האריחים באופן מושלם.
  5. אריחי טרוורטין: אם אתם מחפשים אופציה של אבן טבעית אלגנטית, אריחי טרוורטין מבטיחים מראה נצחי ויפהפה לכול חדר אמבטיה. חומר זה נפוץ לריצוף מקלחות, אבל מתחילים אט אט לטפס גם לכיוון קירות המקלחות. אריחים אלה חייבים להיות אטומים כדי להבטיח הגנה מרבית מפני עובש וטחב, אבל היזהרו לא לבחור בריצוף עם איטום מבריק מאוד שעלול לגרום להחלקה ולנפילה במקלחת. אריחי הטרוורטין במקלחת דורשים קצת יותר טיפול מאשר האפשרויות האחרות. וכמו במקרה של אבן טבעית חשוב להימנע משימוש בחומץ ובחומרי ניקוי לאמבטיה שעלולים לגרום נזק לאריח. תצטרכו להשקיע בחומר ניקוי שמתאים ספציפית לטיפול באבן טבעית במקלחת.
  6. אריחי שיש: אם אתם מחפשים מראה מתוחכם שאף פעם לא יצא מהאופנה, שיש עשוי להיות הבחירה הנכונה. השיש מבטיח מראה אלגנטי יפהפה ובתנאי שלא תשתמשו בחומרי ניקוי שישחקו את האריחים ויגרמו להם עם הזמן שריטות וסדקים.